پیام دکتر علیرضا امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت آغاز دهه فجر

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۲ کد : ۴۱۵۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۲
پیام دکتر علیرضا امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت آغاز دهه فجر

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و تحیت بر ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی
حلول دهه مبارک فجر، دهه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به محضر حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
انقلاب اسلامی ایران، تحولی عظیم در تاریخ این مرز و بوم بود که در عرصه های مختلف، از جمله حوزه سلامت، تحولات چشمگیری را رقم زد.
در دوران قبل از انقلاب، دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی بسیار محدود بود و بیماران به دلیل عدم دسترسی به خدمات درمانی مناسب، مشکلات فراوانی داشتند؛ اما پس از پیروزی انقلاب، با توجه ویژه به حوزه سلامت، شاهد تحولات شگرفی در این عرصه بودیم.
در این مدت، زیرساخت های بهداشتی و درمانی کشور به طور قابل توجهی توسعه یافت و مراکز درمانی متعددی در سراسر کشور احداث شد؛ همچنین، با تربیت نیروهای انسانی متخصص و آموزش دیده، کیفیت خدمات درمانی به طور چشمگیری افزایش یافت.
در نتیجه این اقدامات، امید به زندگی در ایران به طور قابل توجهی افزایش یافته و بسیاری از بیماران که در گذشته درمان ناپذیر بودند، امروزه به راحتی قابل درمان هستند.
در حال حاضر، استان مرکزی یکی از قطب های مهم پزشکی در کشور محسوب می شود و مردم این استان از خدمات درمانی با کیفیتی برخوردار هستند.
این پیشرفت ها، حاصل تلاش و مجاهدت های شبانه روزی تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت در کشور و استان مرکزی است که جا دارد از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.
امیدوارم با تداوم این روند، شاهد پیشرفت های روزافزون در حوزه سلامت در کشور و استان مرکزی باشیم.
از خداوند متعال، برای تمامی هموطنان عزیز، آرزوی سلامتی و سعادت روزافزون دارم.

علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک


لینک دانلود فایل

کلیدواژه‌ها: 12 بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران تحولات پزشکی و درمانی


نظر شما :