حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در مجموعه علوم پزشکی شهرستان ساوه و زرندیه

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۰ کد : ۴۱۵۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۱
همزمان با دهه مبارک فجر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق تیم همراه از بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه و همچنین بیمارستان شهدای آسیابک این شهرستان بازدید کرد.
حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در مجموعه علوم پزشکی شهرستان ساوه و زرندیه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در نشست با فرماندار زرندیه، گفت: اقدامات بسیار خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفته است که یکی از این اقدامات درخشان، به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام بود.
وی افزود: از سال گذشته ۱۶۸ پروژه در حوزه سلامت استان تعریف کردیم که حدود ۴۵ پروژه در هفته دولت افتتاح و حدود ۳۰ پروژه نیز در دهه فجر افتتاح خواهند شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: علی رغم نزدیکی استان مرکزی به مرکز کشور در سالهای گذشته حوزه بهداشت و درمان دچار ضعف های متعددی از جمله عدم جذب منابع مالی خوب، بوده است.
وی تصریح کرد: دانشکده های علوم پزشکی خمین، ساوه به مثابه بازوان اجرایی دانشگاه علوم پزشکی اراک هستند که هرچقدر قویتر باشند، ما در مرکز استان قوی تر خواهیم بود.
دکتر امانی گفت: دانشکده علوم پزشکی ساوه روند رو به پیشرفتی داشته است و حضور خیرین، جذب منابع و… در این روند بسیار اثرگذار بوده است.
وی با اشاره به اینکه خیرین و سمن ها یاری رسان مجموعه علوم پزشکی هستند، افزود: هم افزایی و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی به نفع مردم است و تصمیمات امروز بر روی آینده تاثیرگذار خواهد بود و باید به دور از حاشیه ها در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم گام برداریم.
 

کلید واژه ها: ساوه شهرستان ساوه دانشکده پزشکی ساوه زرندیه دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :