نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک

هم افزایی و رفع موانع و مشکلات دانشگاه‌ از اهداف شورای معاونین
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۵ کد : ۴۱۶۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۹
نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه در راستای بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف و ارائه راهکارهای متناسب، جهت بهبود خدمت رسانی و رفع موانع برگزار شد.
نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی؛ در این نشست دکتر امانی ضمن تاکید بر لزوم همکاری و همراهی حوزه های مختلف دانشگاه در پیشبرد اهداف درمانی، بهداشتی، آموزشی، تربیتی و رفاهی و ... گفت: برگزاری این نشست ها باید در جهت هم افزایی و رفع موانع و مشکلات دانشگاه‌ به منظور خدمت رسانی بهتر به کارکنان و همشهریان باشد.
وی ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه و صادقانه معاونین در پیشبرد امور محوله افزود: در حال حاضر باید از حداکثر ظرفیت و توان در جهت تشویق  مردم به شرکت در انتخابات و همچنین ایجاد شور انتخاباتی در بین همکاران به گونه ای که دور از تبلیغات و سیاست باشد، گام برداشت و با برنامه ریزی دقیق و مسیریابی درست در تسریع بر تصمیم گیری ها و همچنین تسهیل روند برنامه های دانشگاه عمل کنیم.
گفتنی است بررسی تعرفه های معاونت غذا و دارو، بررسی و جذب فراخوان اعضا هیئت علمی، پیگیری فوق تخصص های سالجاری، بررسی نحوه انتقال بیمارستان آیت اله طالقانی اراک به بیمارستان سینا رضایی آشتیانی، مشکلات خوابگاه های دانشجویی و ... از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه از نشست مشورتی معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک بود.

کلید واژه ها: شورای معاونین جلسه شورای معاونین رفع موانع و مشکلات دانشگاه‌ شرکت در انتخابات شور انتخاباتی بیمارستان آیت اله طالقانی بیمارستان سینا رضایی آشتیانی


( ۱ )

نظر شما :