نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با روسای شبکه های بهداشت و درمان تابعه

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۸ کد : ۴۱۶۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با روسای شبکه های بهداشت و درمان تابعه پیرامون بررسی شاخص های بهداشتی، درمانی، چالش های حوزه سلامت هر شهرستان و همچنین بررسی راهکارهای استفاده صحیح از امکانات و توانمندی های دانشگاه در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مردم استان دیدار و گفتگو کرد.
نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با روسای شبکه های بهداشت و درمان تابعه

به گزارش وب دا مرکزی، در این نشست، دکتر امانی طی سخنانی به مشارکت همه جانبه معاونت ها، مدیران دانشگاه و روسای شبکه ها در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم استان تاکید و راهکارها و پیشنهادات لازم را در این خصوص ارایه کرد.
وی با اشاره به حساسیت امور مربوط به مجموعه بهداشت و درمان و دانشگاه به لحاظ تامین سلامت مردم، گفت: با توجه به ایام پایان سال و نیاز به همفکری در حل مسائل و مشکلات و همچنین بررسی چالش ها در ایام تعطیلات نوروز اعم از مراجعات اورژانس، اتاق عمل ها، پزشکان کشیک، مسائل درمانی و مالی و … لازم است هماهنگی های لازم بین حوزه های مختلف صورت گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته، تصریح کرد: باید تلاش شود که با همدلی و همت بیش از پیش، شاخص های درمانی و سلامت در مناطق تحت پوشش دانشگاه، بیشتر از قبل ارتقا یابد.
در ادامه هر یک از مدیران شبکه ها، پیرامون مسائل مربوط به حوزه های بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کلید واژه ها: ایام تعطیلات نوروز پایان سال دانشگاه علوم پزشکی اراک بهداشت و درمان اورژانس اورژانس استان مرکزی ستاد نوروزی


نظر شما :