نشست مشترک معاون فنی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی کشور با مدیران و کارشناسان مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای کلان منطقه ۶

رضایت از عملکرد مناسب مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی اراک
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۱ کد : ۴۱۶۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۰
نشست مشترک معاون فنی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی کشور با مدیران و کارشناسان مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای کلان منطقه ۶ به منظور تبیین برنامه های کلان ملی، هماهنگی تفویض برخی وظایف آموزش های مهارتی و حرفه ای به دانشگاه های کلان منطقه شش و ایجاد دبیرخانه توسعه حرفه ای برای هماهنگی در سطح کلان منطقه برگزار شد.
نشست مشترک معاون فنی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی کشور با مدیران و کارشناسان مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای کلان منطقه ۶

به گزارش وب دا مرکزی، در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد؛ مراکز دانشگاهی به بیان عملکردها و چالش های پیش رو در مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای پرداختند.
دکتر مهدی سروش، معاون فنی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی کشور در این نشست از تفویض اختیارات در ۴ حیطه فرایند تدوین دوره های آموزشی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، ارزیابی و اعتبار بخشی مؤسسات آموزشی، نظارت بر مؤسسات آموزشی بدون مجوز و سنجش مهارت آموزان به مناطق و متعاقباً به دانشگاه های علوم پزشکی اشاره کرد.
وی از عملکرد مناسب مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی اراک، ابراز رضایت کرده و طی نامه ای به معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک از همکاران در این مرکز تقدیر نمود.
در ادامه این نشست، دکتر فقیهی، مدیر مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی اراک به بیان عملکردهای ۲ سال اخیر مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه پرداخت و راه کارهای عملیاتی در راستای بهبودِ مشکلات مراکز و رفع موانع در خصوص افزایش دوره های آموزشی ارائه داد.
لازم به ذکر است مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی اراک با برگزاری ۱۰ دوره مهارتی و حرفه ای در سطح استان مرکزی، بیشترین درآمدزایی و تعداد دوره های آموزشی در سطح کلان منطقه ۶ را به خود اختصاص داده است. 

کلید واژه ها: مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی کشور آموزش مهارتی و حرفه ای قطب ۶ کلان منطقه 6 دبیرخانه توسعه حرفه ای


نظر شما :