نشست برخی مسئولین استانی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص انتخابات پیش رو

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۴ کد : ۴۱۶۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در نشست با اعضا هیات رییسه دانشگاه، روسای دانشکده های علوم پزشکی ساوه و خمین، مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه، روسا، مدیران، مدیران حراست و مترون های مراکز آموزشی درمانی، بر مشارکت پرشور اعضای هیئت علمی، پزشکان، کادر بهداشت و درمان، کارکنان، دانشجویان و … در انتخابات پیش رو تاکید کرد و از مسئولان مجموعه دانشگاه، خواست تا با حداکثر توان، نسبت به تقویت مشارکت حداکثری تلاش کنند.
نشست برخی مسئولین استانی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص انتخابات پیش رو

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست گفت: ایجاد زمینه های حضور حداکثری در انتخابات ماه آینده به دور از سیاست از رسالت های مهم مجموعه دانشگاه است و به هر نسبتی که بتوانیم تلاش خواهیم کرد تا مشارکت در انتخابات به حداکثر برسد.
وی ضمن اشاره به اقدامات درخشان دولت سیزدهم در حوزه سلامت، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری؛ پیشگیری بر درمان مقدم است؛ لذا خدمات سطح یک در شهرستان ها تقویت شده و پروژه های نیمه تمام بسیاری در کل استان مرکزی به اتمام رسیده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تاکید بر جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: تحت پوشش قرار گرفتن ۱۰۷ بیماری در صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج، بیمه رایگان کودکان زیر ۷ سال، اجرای تعرفه گذاری پرستاری، ورود ۵۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی از سال گذشته تا به امروز و … از جمله اقدامات حائز اهمیت صورت گرفته در این دولت و در مجموعه دانشگاه است که باید تمام تلاشمان را برای تبیین اقدامات به کار بگیریم و برای مردم این اقدامات را تشریح کنیم.
دکتر امانی در پایان با تاکید بر‌ امید آفرینی ‌و تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: تمامی همکاران ما در زمینه علوم پزشکی و در حوزه های مختلف به این وظیفه مهم آگاه و‌ واقف هستند و تمام تلاشمان را برای مشارکت حداکثری مردم به کار خواهیم بست تا انتخابات بهتر و باشکوه تری برگزار شود.

کلید واژه ها: انتخابات شرکت در انتخابات مشارکت حداکثری بیماران خاص تعرفه گذاری پرستاری فرمایشات مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :