دانشگاه علوم پزشکی؛ زنجیره پرتوان خدمات رسانی از شهر تا روستا

بزرگترین زنجیره اطلاع رسانی در کشور
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۸ کد : ۴۱۶۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۲
یکی از مسئولین استانی در نشست با اعضا هیات رییسه دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی اراک، روسای دانشکده های علوم پزشکی ساوه و خمین، مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه، روسا، مدیران، مدیران حراست و مترون های مراکز آموزشی درمانی، گفت: بزرگترین زنجیره اطلاع رسانی کشور، در دانشگاه علوم پزشکی است و این مجموعه زنجیره پرتوان خدمت رسانی به مردم از شهر تا روستاست.
دانشگاه علوم پزشکی؛ زنجیره پرتوان خدمات رسانی از شهر تا روستا

به گزارش وب دا مرکزی؛ وی با اشاره به اینکه انتخابات به صورت مستمر و بدون هیچ وقفه ای از ماه های آغازین جمهوری اسلامی برگزار شده است؛ گفت: دشمنان، مواقع انتخابات را بهترین زمان برای دخالت در امور کشورها می دانند و در حال حاضر با توجه به تحولات منطقه و در حوزه خاورمیانه نظم جهانی در حال تغییر است؛ لذا کسب بهترین موفقیت در نظم جهانی هدف نظام جمهوری اسلامی است.
وی ضمن تاکید بر اینکه انتخابات، باعث اقتدار ملی کشور است؛ افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود و در حال حاضر ۱۸ گام از فرآیند انتخابات گذرانده شده و در استان مرکزی از ۵۲۴ نفر، ۳۶۰ فرد در همه حوزه ها و با تمامی سلایق در سبد انتخاباتی، تایید صلاحیت شده اند.
وی ادامه داد: اجرای طرح تعرفه گذاری پرستاری، خدمات حذف مالیات پلکانی پزشکان، نزدیک‌شدن ضریب k در بخش دولتی و خصوصی، اجرای سامانه کارآمد و … از جمله اقدامات صورت گرفته و ارزشمند در حوزه سلامت است و باید رضایت بخش بودن و رضایتمند کردن مردم را همیشه مدنظر قرار داد.
وی تصریح کرد: کلام ما حمایت از ولایت فقیه است و مدیران حوزه سلامت باید مشارکت ساز، اعتماد ساز و امید آفرین باشند و‌ مشارکت این عزیزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک اطلاع رسانی شرکت در انتخابات انتخابات خبرگان رهبری نظم جهانی اقتدار ملی


نظر شما :