پیام دکتر امانی به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهم

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۳ کد : ۴۱۷۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸
پیام دکتر امانی به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهم

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر، تجلی شکوه و عظمت ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و طلوع خورشید عدالت و آزادی بر پهنه گیتی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به آحاد ملت شریف ایران، به ویژه دانشگاهیان و جامعه پزشکی استان مرکزی، تبریک و شادباش می‌گویم.

انقلاب اسلامی ایران، در تاریخ معاصر به عنوان نقطه عطفی در مبارزات ملت‌ها علیه استبداد و ظلم شناخته می‌شود. این انقلاب، الهام‌بخش بسیاری از جنبش‌های آزادی‌خواهانه در سراسر جهان بوده و همواره به عنوان پرچمدار عدالت و آزادی در منطقه و جهان مطرح بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، همواره در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته و در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف استان مرکزی پیشگام بوده است.

در این راستا، تلاش‌های شبانه‌روزی اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و درمانی قابل تقدیر و ستایش است.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با همدلی و همکاری آحاد ملت ایران، شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها باشیم.

دکتر علیرضا امانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: 22 بهمن پیروزی انقلاب دهه فجر دکتر امانی دانشگاه علوم پزشکی اراک آرمان‌های انقلاب اسلامی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی


نظر شما :