پیام دکتر علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، در محکومیت حملات شدید اسرائیل به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۴ کد : ۴۱۸۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۲
پیام دکتر علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، در محکومیت حملات شدید اسرائیل به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه

بسم الله الرحمن الرحیم

تداوم حملات غیرانسانی رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان در نوار غزه که جنایت جنگی محسوب می‌شود و تاکنون بیش از یکصد هزار نفر کشته و زخمی و چند صد هزار نفر آواره بر جا گذاشته یکی از وسیع ترین جنایات سازماندهی شده عصر حاضر است که در قالب تروریسم دولتی با حمایت تروریسم بین المللی در سبوعیت، روی بزرگترین جانیان تاریخ را سپید کرده است.
خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان مرکزی همواره نقض حقوق اولیه انسانی فلسطینی‌ها توسط اشغالگران صهیونیست را محکوم کرده و انزجار خود را از حمله به بیمارستان ها و مراکز درمانی فلسطینی اعلام می نماید؛ محاصره طولانی مدتی که علیه غزه تحمیل شده بحران‌های انسانی شدیدی را بر این منطقه تحمیل کرده و فلسطینیان ساکن غزه از این شرایط ضد بشری رنج می‌برند.
هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک، ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها از متولیان امر به ویژه دستگاه‌های بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی می‌خواهند در این خصوص وارد عمل شده و در راستای مقابله با این نسل کشی‌ها و قتل و کشتار اقدام کنند.
ان شاء الله با انقلاب جهانی حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف شاهد نابودی تروریسم بین المللی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و سایر اذناب شان باشیم.

دکتر علیرضا امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: غزه فلسطین پیام همدردی بیمارستان های غزه اسرائیل نوار غزه جنگ دکتر امانی


نظر شما :