شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه و مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، برگزار شد.

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۵ کد : ۴۱۸۷۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۰
شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد رهبری، مدیر روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی های مراکز تابعه برگزار شد.
شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه و مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست طی سخنانی به بیان اهمیت جایگاه روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی پرداخت و گفت: روابط عمومی دانشگاه روند رو به رشدی داشته است و یکی از واحدها با کیفیت بالای عملکردی است.
وی ضمن تاکید بر اینکه روابط عمومی با کمترین تجهیزات بهترین کیفیت را ارائه می دهد، افزود: با هدفمند کردن فعالیتهای روابط عمومی، رسالتهای سازمانی دانشگاه بیش از پیش محقق می شود و با اطلاعات بالایی که در حوزه سلامت وجود دارد، یکی از ارگان های موفق در امید آفرینی برای مردم هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تصریح کرد: روابط عمومی وظیفه فرهنگ سازی و نهادینه نمودن این مهم را برعهده دارد و لازم است با حساسیت بالاتر نسبت به اتفاقات ویژه پیشرو از جمله انتخابات، مشارکت را از هر طریقی به دور از حاشیه های سیاسی افزایش دهیم.
وی ضمن اشاره به اینکه دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی در جهت عدم مشارکت در انتخابات تلاش می کند، ادامه داد: روابط عمومی ها در این خصوص نقش پر رنگی دارند و باید با جهاد تبیین و ایجاد امید افرینی از طریق اقداماتی که در دولت سیزدهم صورت گرفته است در راستای افزایش مشارکت در انتخابات گام بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین افشار، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در ادامه این نشست گفت: کار روابط عمومی ها در بمباران اطلاعاتی شرایط حاضر، یک کار فوق العاده بزرگ و با ارزش است که میتوانند واقعیت ها را به درستی و خوبی نشان دهند.
وی تصریح کرد: در علوم پزشکی همت بزرگی جاری است و با ایثار و‌ مجاهدت واقعی و مشارکت جدی تمامی افراد در حوزه های مختص به خود جانانه پای کار ایستاده اند و در تلاش هستند.
در پایان این نشست نیز کارگاه آموزشی فتوتیتر، تدوین کلیپ و خبر برگزار شد.

کلید واژه ها: شورای روابط عمومی شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک فرهنگ سازی رسالت سازمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :