بررسی چالش ها و مسائل حوزه سلامت در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان

نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۷ کد : ۴۱۸۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۶
نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه و معاونین در راستای بررسی و همفکری در حل مسائل و چالش های معاونت های مختلف دانشگاه، ارائه راهکارهای مناسب و همچنین برنامه ریزی در جهت خدمت رسانی بهتر به همشهریان در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزار شد.
بررسی چالش ها و مسائل حوزه سلامت در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در این نشست ضمن تاکید بر خدمت رسانی بهتر و به موقع به همشهریان در ایام تعطیلات نوروز و ماه رمضان، گفت: معاونین باید مشکلات و چالش های حوزه مربوطه را با همفکری و هماهنگی با سایر معاونت ها حل کرده و برنامه ریزی صحیح و خوبی را برای چالش های ایام تعطیلات از زمان حاضر در نظر داشته باشند تا خدمت رسانی به همشهریان با اختلال رو به رو نشود.
وی ضمن تاکید بر تشدید نظارت بر مراکز درمانی خصوصی و دولتی در این ایام، افزود: در مدت پایانی باقی مانده تا آخر سال باید سرعت خدمت رسانی را افزایش دهیم و لازم است تمامی همکاران اعم از کادر درمان، بهداشت، اورژانس، غذا و دارو و ... آمادگی لازم را برای ارائه خدمت هرچه بهتر داشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خواستار هماهنگی و همکاری تمام مجموعه های درمانی اعم از تامین اجتماعی، شرکت نفت، سپاه و ... با دانشگاه شد تا در ایام تعطیلات نیز یاری رسان مجموعه بهداشت و درمان استان باشند.

کلید واژه ها: شورای معاونین جلسه شورای معاونین تعطیلات نوروز ماه رمضان ایام تعطیلات دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :