نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مسئولین مرکز آموزشی درمانی آیت اله خوانساری

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۲ کد : ۴۱۸۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۸
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با رئیس و مدیر مرکز آموزشی درمانی آیت اله خوانساری در خصوص طرح توسعه فاز سوم بیمارستان و همچنین چالش های موجود در این راستا اعم از تامین تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی مورد نیاز در راه اندازی این فاز برگزار شد.
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مسئولین مرکز آموزشی درمانی آیت اله خوانساری

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمان بیمارستان آیت اله خوانساری، گفت: ارائه خدمت مطلوب و در شان مردم استان، یکی از مهم ترین نقش های حوزه سلامت است و ما باید در این نشست های هم اندیشی کمی و کاستی ها را بیان کنیم تا بتوانیم با همکاری یکدیگر در جهت رفع مسائل تلاش نمائیم تا با امکانات موجود، بهترین خدمات را ارائه دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به حضور درخشان خیرین در این بیمارستان، افزود: در این مدت دانشگاه مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است و در حال حاضر نیز با توجه به شرایط  آخر سال از لحاظ منابع مالی دچار محدودیت هستیم و باید با مدیریت منابع، کارها را پیش ببریم و مسیر توسعه را ادامه دهیم.
وی ادامه داد: تمام تلاش ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک بر این است که با بهره مندی از امکانات موجود در عرصه های مختلف بهداشت، درمان و آموزش خدمات مطلوب را  به همشهریان ارائه نماییم.
 

کلید واژه ها: فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری بیمارستان آیت الله خوانساری اراک حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک مرکز آموزشی درمانی آیت اله خوانساری


نظر شما :