انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز رسانه ماهور با دانشگاه علوم پزشکی اراک

دانشگاه علوم پزشکی اراک پیشرو در فعالیت های فرهنگی
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۶ کد : ۴۱۸۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۷
تفاهم‌نامه همکاری مرکز رسانه ماهور با دانشگاه علوم پزشکی اراک توسط رئیس دانشگاه و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، امضا شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز رسانه ماهور با دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در بازدید از مرکز رسانه ماهور، گفت: مرکز ماهور یک مرکز خوب و مجهز در زمینه فعالیت های فرهنگی است و نقطه عطفی در تسریع فعالیت های فرهنگی سازمانها به شمار می آید.
وی ضمن اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در فعالیت های فرهنگی پیشرو و پیشگام است؛ افزود: دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر اهداف بهداشت، درمان و توجه به سلامت مردم، توجه ویژه ای به کارهای فرهنگی داشته است و امضای این تفاهم نامه کمک کننده کارهای ما در زمینه روابط عمومی و کارهای فرهنگی در زمینه های مختلف است.
لازم به ذکر است؛ این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و با هدف همکاری در زمینه های مختلف اجرایی، عملیاتی، علمی و پژوهشی در قالب مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی (ماهور) و با در نظر گرفتن کلیه امکانات، قابلیت ها و اقتضائات اعم از علمی و فنی؛ توسط دکتر امانی رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی امضا شد.

کلید واژه ها: ماهور مرکز رسانه ماهور مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :