تفاهم نامه همکاری بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک امضا شد

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۰ کد : ۴۱۸۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۵
تفاهمنامه همکاری بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای افزایش رفاهیات و تسهیل در امور مالی همکاران از طریق اعطا تسهیلات کم بهره و با حضور رئیس دانشگاه، هیئت مدیره بانک مهر ایران و سایر اعضا، امضا شد.
تفاهم نامه همکاری بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک امضا شد

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی گفت: داشتن آرامش فکری مالی در شرایط حاضر به ویژه در پرسنل حوزه سلامت به علت ارتباط مستقیم آنان با بیماران، به نفع همه جامعه، بیماران و گیرندگان خدمت است و انعقاد این تفاهم نامه می تواند کمکی در این راستا باشد.
وی ضمن اشاره به ظرفیت های مناسب بانک مهر ایران در خدمات دهی به حوزه سلامت و‌ درمان افزود: امیدواریم این همکاری، کمک رسان اهداف و برنامه های دانشگاه در حوزه سلامت باشد و کارکنان با استفاده از امکانات و تسهیلات بانک بتوانند مشکلات مالی خود را تا حدودی مرتفع نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک این همکاری مشترک را در جهت افزایش خدمات رفاهی به اساتید، پزشکان و‌ کارکنان دانست و ادامه داد: خدمات دهی به بیماران صعب العلاج مراکز درمانی از طریق اعطای وام های کم بهره، اعطای تسهیلات پزشکان برای خرید مطب و تجهیزات، اخذ تسهیلات برای پروژه ها و خرید تجهیزات مجموعه از جمله مزایای انعقاد این تفاهم نامه است.
وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر حساب های حقوقی و مزایای پرسنل در قالب حساب پس انداز و قرض الحسنه به این بانک منتقل می شود و سپس حساب های جاری انتقال پیدا خواهد کرد.

کلید واژه ها: بانک قرض الحسنه مهر ایران دانشگاه علوم پزشکی اراک تفاهم نامه بیماران صعب العلاج مراکز درمانی اعطای تسهیلات پزشکان تسهیلات برای پروژه ها


( ۱ )

نظر شما :