پیام تبریک دکتر امانی به مناسبت روز جوان

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۶ کد : ۴۱۹۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۷
پیام تبریک دکتر امانی به مناسبت روز جوان

به نسیم روح‌نواز جوانی، سلام!

در بهار پرطراوت زندگی و در آستانه میلاد فرخنده یگانه جوانمرد عرصه عشق و ایثار، حضرت علی اکبر (ع)، روز جوان را به شما جوانان برومند دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک می‌گویم.
شما جوانان، طلوع خورشید امید و روشنایی در افق دانشگاه هستید و شور و نشاط و خلاقیت شما، روحی تازه به کالبد این مجموعه می‌بخشد.
حضرت علی اکبر(ع) به عنوان الگوی بی‌بدیل جوانی، درس‌های والایی از شجاعت، فداکاری، معرفت و ایمان را به ما آموخت و امروز شما جوانان هستید که باید با الهام از سیره آن حضرت، در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارید.
دانشگاه علوم پزشکی اراک به خود می‌بالد که جوانانی متعهد، متخصص و خلاق در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و درمانی دارد که با تلاش و پشتکار خود، افتخارات ارزشمندی را برای این دانشگاه کسب کرده‌اند.
در این روز فرخنده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جوان، به خصوص شهدای مدافع سلامت، از خداوند متعال برای شما جوانان عزیز، سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون آرزومندم.
امیدوارم در سایه الطاف الهی و با همت و تلاش شما جوانان برومند، شاهد پیشرفت روزافزون دانشگاه علوم پزشکی اراک در مسیر اعتلای ایران اسلامی باشیم.
و اما، ای جوانان برومند!
انتخابات، مظهر جمهوریت و تجلی اراده ملت است و شما جوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی، نقشی اساسی در تعیین سرنوشت کشور دارید.
حضور پرشور و آگاهانه شما در انتخابات، نشان‌دهنده تعهد و مسئولیت‌پذیری شما نسبت به آینده ایران اسلامی است.
با انتخاب اصلح، در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارید و با شور و نشاط جوانی، حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق کنید.

ارادتمند شما

دکتر علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: پیام تبریک روز جوان دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی شرکت در انتخابات انتخابات مجلس انتخابات ولادت حضرت علی اکبر


نظر شما :