نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تشکل‌ها و کانون های دانشجویی دانشگاه برگزار شد

۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۲ کد : ۴۱۹۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۶
با توجه به پیش رو بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و در راستای افزایش مشارکت، نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با دبیران کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تشکل‌ها و کانون های دانشجویی دانشگاه برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی؛ در این نشست که مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، معاون دانشجویی فرهنگی و برخی از مسئولین مربوطه حضور داشتند، دکتر امانی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی در راستای تبیین اقدامات دولت سیزدهم و افزایش مشارکت در انتخابات، گفت: دانشجویان پیشگامان ارزش های علمی، خلاقیت و نوآوری در جامعه هستند و در راستای اجرای مدون برنامه‌های لازم در افزایش مشارکت، هم اندیشی و برنامه ریزی‌های منسجم این گروه بسیار کمک کننده هستند.
وی با اشاره به اینکه هیچکس منکر مشکلات موجود در جامعه نیست، افزود: علی رغم همه مشکلات نباید نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت بود و تمامی افراد لازم است تا از هر طریقی که در دسترس دارند در جهت افزایش مشارکت در انتخابات اقدام نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تشکر از زحمات دانشجویان و همراهی این عزیزان با دانشگاه، لزوم داشتن درک درست از شرایط موجود در کشور به ویژه با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات را یادآور شد و تاکید کرد: دانشجویان باید در این برهه حساس  یاری رسان دانشگاه باشند، تا بتوانیم به دور از چالش های سیاسی در این خصوص، شرکت در انتخابات را افزایش دهیم.
در ادامه هریک از دبیران و مسئولان تشکل ها و کانون های دانشجویی ضمن بیان دغدغه و مسائل مربوط به حوزه فعالیت خود‌ در خصوص انتخابات، به منظور برگزار شدن هرچه با شکوه‌تر این روز، پیشنهاداتی را ارائه نمودند.
همچنین مسئول اردوهای جهادی با اهدا لوح تقدیر از پشتیبانی و حمایت های دکتر امانی تقدیر و تشکر کرد.

کلید واژه ها: تشکل های دانشجویی شرکت در انتخابات انتخابات چالش های سیاسی بسیج دانشجویی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :