ثبت نام ۲۰ کاندیدای پنجمین دوره ی انتخابات نظام پرستاری در استان مرکزی

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۷ کد : ۴۲۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۵۱
رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از ثبت نام ۲۰ نفر کاندیدای پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در استان مرکزی خبر داد.
ثبت نام ۲۰ کاندیدای پنجمین دوره ی انتخابات نظام پرستاری در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، علی اکبر شمسی با اعلام این خبر، گفت: از زمان شروع ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره ی انتخابات نظام پرستاری در استان مرکزی تا پایان زمان تعیین شده، تعداد 20 نفر از همکاران گروه های پرستاری به تفکیک 14 نفر پرستار کارشناس، 2 نفر پرستار کارشناس ارشد، 1 نفر کاردان هوشبری و 3 نفر بهیار با مراجعه به هیات اجرایی برای رقابتی سالم و حرفه ای در این انتخابات ثبت نام کردند.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در ۲۱ تیرماه 1398، افزود: ثبت نام از کاندیداهای هیات مدیره از تاریخ 11 اردیبهشت تا پایان وقت اداری ۲۴ اردیبهشت ماه انجام شده است.

رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان این که صلاحیت ثبت نام کنندگان در هیات نظارت می بایست تایید شود، اظهار داشت: امیدواریم با شروع زمان تبلیغاتِ کاندیداها، شاهد رقابت انتخاباتی سالم و پرشور در استان مرکزی باشیم و همکاران گروه های پرستاری با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بتوانند نقش تعیین کننده ای در تشکیل هیات مدیره ای قوی، پویا و فعال را در خدمت رسانی به جامعه شریف پرستاری استان داشته باشند.

کلید واژه ها: پنجمین دوره ی انتخابات نظام پرستاری در استان مرکزی


( ۱۰ )

نظر شما :