نشست هماهنگی برنامه های ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۷ کد : ۴۲۰۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۳
نشست هماهنگی برنامه های ستاد سلامت نوروزی، با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و اعضا مربوطه با هدف برنامه ریزی و آمادگی در جهت ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات بهداشتی درمانی در تعطیلات عید نوروز برگزار شد.
نشست هماهنگی برنامه های ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی، گفت: ستاد تسهیلات نوروزی در دانشگاه از تاریخ ۲۵ اسفندماه امسال آغاز و تا پایان روز ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد شد و لازم است تا تمامی ظرفیت های موجود در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به شهروندان و مسافرین نوروزی به کار گرفته شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تقدیر از فعالیت ها و نوآوری های سال گذشته اعم از اختصاص شماره تلفن ۴ رقمی، اطلاع رسانی الکترونیک و فضای مجازی و سامانه جامع ثبت آمار خدمات و نظارت‌های مدیریتی و... خواستار ادامه و گسترش این اقدامات در سال جدید شد.
وی بر ضرورت انسجام و هماهنگی بیشتر درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین اطلاع رسانی عمومی خدمات حوزه سلامت خصوصا در شهرستانها تاکید کرد و از مسئولین در کلیه سطوح خواست، تا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو مسائل و مشکلات احتمالی باشند.
دکتر امانی، افزود: رضایتمندی مردم و مسافران هدف اصلی ستاد بهداشت و درمان نوروزی است و با توجه به مقارن شدن ایام نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان و شب های قدر باید با برنامه ریزی، پیش بینی و آمادگی کامل در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر و با کیفیت بالاتر گام برداشت.

کلیدواژه‌ها: هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک ستاد تسهیلات نوروزی تسهیلات نورورزی


نظر شما :