بیانیه کادر بهداشت و درمان استان مرکزی برای حضور در انتخابات

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۳ کد : ۴۲۰۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۹
بیانیه کادر بهداشت و درمان استان مرکزی برای حضور در انتخابات

به نام خداوند بخشنده مهربان

« همه ی کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صدا و سیما، مطبوعاتی ها، جوانها، افراد در داخل خانواده، اینها همه منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان، را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد.» سخنرانی مقام معظم رهبری دیماه 1402

اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون بیش از چهار دهه تلاش و مقاومت خستگی ناپذیر ملت شریف ایران به ویژه نخبگان جوان و انقلابی این مرز و بوم است و رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب نوید نزدیک شدن به قله را به ملت ایران داده است بحمد الله با هوشیاری مردم طی قریب به پنج دهه گذشته دشمن در تحریم ها، جنگ افروزی، راه اندازی جنگ شناختی، ترکیبی و رسانه‌ای جهانی علیه تمامیت انقلاب اسلامی و ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست سنگینی خورده است با این وصف کماکان جهاد تبیین و شناختن و شناساندن جنگ ادراکی دشمنان در جنگ روایت‌ها و ایفای نقش آگاهانه خواص و بصیرت آفرینی و تلاش مضاعف برای تقویت اتحاد، امنیت و اقتدار ملی؛ ضرورتی عقلی و واجب سیاسی است.

از طرفی"انتخابات” به عنوان مظهر اتحاد، اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی قریب به نیم قرن  گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد  و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.» وجوب چنین فریضه مهمی بیش از پیش احساس می شود.

خانواده بزرگ، فرهیخته و انقلابی بهداشت و درمان استان مرکزی که در تمامی لحظات این پنج دهه عمر با برکت نظام، خدمتگزار مردم و مومن به ایران قوی و سربلند بوده و هست، با یاد آوری اینکه، مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت می کند که در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه بیایند و با ایفای رسالت ملی و دینی خود، ضمن تقویت جمهوریت نظام به اسلامیت آن نیز لیبک گفته و در راستای دفاع از تمامیت جمهوری اسلامی ایران حماسه‌ای تازه بیافرینند.

به توفیق الهی، امید است مجلس آینده با حضور نمایندگانی با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه شناس، پر انگیزه، وفادار به ملت، انقلاب و کشور و سرسخت برابر دشمنان و بی تمایل به متاع مالی و دنیوی، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و دارای اراده جهادی و انقلابی برای غلبه بر جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان و توانمند در رفع مشکلات و نیازمندی‌های اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود و با نصب العین قراردادن راهبرد “ایران قوی” تمامی همت و توان خود برای درخشش بیشتر ایران و ایرانی در سپهر جهانی و در عین حال زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه اقشار و آحاد مختلف به کار می‌گیرد.

چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲

کلید واژه ها: همه می آییم انتخابات شرکت در انتخابات انتخابات مجلس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیانیه ایران سرافراز کادر درمان


نظر شما :