پیام تقدیر خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان مرکزی از حماسه آفرینی ملت قهرمان ایران

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۶ کد : ۴۲۱۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۲
پیام تقدیر خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان مرکزی از حماسه آفرینی ملت قهرمان ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِن یَنصُرْکُمُ اللّهُ فَلاَ غَالِبَ لَکُمْ 
اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد!....»
سوره آل‌عمران آیه ۱۶۰

مردم عزیز و سرافراز ایران علیرغم تمام تمرکز و سرمایه گذاری های عظیم و غیر قابل انکار جبهه کفر و جهان سلطه، برای دسیسه چینی، فتنه آفرینی، تحریم های ناجوانمردانه، تهاجم و جنگ میدانی هشت ساله و فشارهای اقتصادی چهل و شش ساله علیه این ملت سربلند و مقاوم و با هدف نابودی کشور عزیزمان، دوباره بازی دشمن را بهم زندند و در این آزمون بزرگ و حساس خوش درخشید.

در حالیکه علی الخصوص طی فتنه های سالهای اخیر، پس از چندین دوره جنگ ترکیبی، اطلاعاتی و ادراکی دشمن که با تمام قوا علیه افکار و اندیشه های ایرانیان با هدف ناامید سازی و جدا کردن صفوف مردم از حاکمیت صورت گرفته است، تمامی صاحبنظران و تحلیلگران شکل گیری مشارکت بسیار ضعیف انتخاباتی را پیشبینی می‌کردند، به حول و قوه الهی بزرگ ترین کمپین تحریم انتخابات دشمن علیه ایران شکست خورد و این به معنی پای کار بودن بخش عمده جامعه و حمایت قاطع مردم از نظام اسلامی و تاکید بر جمهوریت نظام است.

ان شاء الله این وحدت و اراده جمعی مبارک در کار خیر و عظیم انتخابات، به شکل گیری مجلسی قوی، انقلابی و متعهد، بهبود شرایط اقتصادی و خدمت هر چه بهتر و بیشتر به این ملت باشکوه و بزرگوار و سرافرازی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان و تحویل این پرچم به صاحب الزمان منتج شود.

این لبیک به خواسته رهبری و ادامه ایستادگی برای ایرانی قوی و سربلند را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم روحی فدا، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ایرانیان آزاده و سرافراز تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این ملت عزیز، توفیقات روز افزون، سربلندی، شادکامی و سلامتی آرزومندم.

دکتر علیرضا امانی
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: انتخابات شرکت در انتخابات پیام تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک مرکزی استان مرکزی اراک دکتر امانی کادر درمان


نظر شما :