برگزاری آخرین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سالجاری

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۳ کد : ۴۲۲۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۵
نشست شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور مدیر روابط عمومی و اعضای شورا برگزار شد.
برگزاری آخرین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سالجاری

به گزارش وب دا مرکزی، این نشست با هدف ارتقا سطح سواد رسانه ای و با محوریت تعامل و هم اندیشی روابط عمومی ستاد دانشگاه با روابط عمومی های تابعه و همچنین شناخت ظرفیت ها و تبادل این اطلاعات با یکدیگر در جهت اهداف سازمانی برگزار شد.
اباذر افشار، مدیر روابط عمومی دانشگاه در این نشست گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها دو اصل مهم در اطلاع رسانی هستند که نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه و فرهنگ سازی برعهده دارند.
وی رسانه را از مهمترین ابزار برای رساندن پیام به مخاطب دانست و افزود: تعامل و همکاری تنگاتنگ میان روابط عمومی های تابعه دانشگاه می تواند نقش موثری در اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات دانشگاه و تمامی واحدهای تابعه آن به مردم داشته باشد و باید تلاش کنیم تا با اطلاع رسانی دقیق و آگاهانه در این مسیر گام های مثبتی برداریم.
برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوای موبایلی و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص چالش ها و مسائل این حوزه از دیگر اقدامات صورت گرفته در این نشست بود.
لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست، از زحمات و تلاش های صادقانه محسن آستانه همکار روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر که حال بازنشستگی است با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
 

کلید واژه ها: شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک روابط عمومی مدیر روابط عمومی پایان سال اعضای شورای روابط عمومی


نظر شما :