بررسی گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه های مختلف دانشگاه در آخرین نشست هیات رییسه

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۰ کد : ۴۲۳۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۹
نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و سایر اعضا با محوریت بررسی گزارش عملکرد یکساله حوزه های مختلف برگزار شد.
بررسی گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه های مختلف دانشگاه در آخرین نشست هیات رییسه

به گزارش وب دا مرکزی، در این نشست دکتر امانی طی سخنانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از زحمات همکاران و تمامی کسانی که در این یکسال یاری رسان دانشگاه بودند تقدیر کرد و گفت: روند امور دانشگاه در یکسال اخیر روند رو به رشدی بوده است و در اجلاس روسای دانشگاه ها نیز دانشگاه علوم پزشکی اراک به نسبت سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور از شرایط خوبی برخوردار بود و با اختلاف زیاد در بحث نظارت و درمان رتبه دار بودیم و کشفیات بالایی در بحث قاچاق کالا و دارو داشتیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه، منکر چالش ها و مشکلات نیستیم و با تمام توان در حل مسائل گام بر میداریم، ادامه داد: وضعیت خوب دانشگاه ماحصل زحمات تمامی همکاران در تمامی حوزه ها بوده است و قدردان تلاش های همه عزیزان هستیم و امیدواریم در سال آینده نیز به پیشرفت های بیشتر و بهتری دست یابیم.
وی ضمن اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته از سوی حوزه های مختلف، گفت: در نهایت، نتیجه و برآیند اقدامات دانشگاه در یکسال اخیر بسیار خوب و نتیجه بخش بوده است و امیدواریم هرچه سریعتر نواقص موجود نیز با همکاری و اتحاد واحدهای مختلف دانشگاه مرتفع شود.
در ادامه این نشست هریک از معاونت ها و حوزه های مختلف دانشگاه به بیان گزارش عملکرد یکساله واحد خود پرداختند.

کلید واژه ها: گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اراک هیئت رییسه دکتر امانی عملکرد سالانه


( ۱ )

نظر شما :