مصدومیت ۱۳ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری/آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ در حوادث چهارشنبه آخر سال

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۲ کد : ۴۲۳۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۱
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: از ابتدای اسفند سالجاری تاکنون ۱۳ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی مصدوم شده اند.
مصدومیت ۱۳ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری/آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ در حوادث چهارشنبه آخر سال

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز ایران نژاد درباره حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در استان از تاریخ اول تا ۲۲ اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: تا تاریخ  ۲۲ اسفند، تعداد کل مصدومین ۱۳ نفر و خوشبختانه فوتی‌ نداشته ایم.
وی افزود: از این مصدومین ۱۲ نفر مرد و یک مصدوم زن بوده و در مقایسه با تعداد مصدومین در سال گذشته در استان مرکزی، تغییر مشهودی نیست.
ایران نژاد در خصوص وضعیت مصدومین ادامه داد: یک نوجوان ۱۵ ساله دچار آسیب به چشم که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش و یک مورد قطع عضو اتفاق افتاده که نسبت به سال گذشته تغییری نداشته ایم.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، ابراز داشت: ۷۸ پایگاه اورژانس به همراه اورژانس هوایی و ۴ اتوبوس آمبولانس در حیطه اورژانس و همچنین مراکز درمانی خصوصا جراح و چشم پزشک نیز در حالت آماده باش هستند.

کلید واژه ها: چهارشنبه سوری اورژانس 115 استان مرکزی اورژانس استان مرکزی مصدومین چهارشنبه پایان سال دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :