کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایش برنامه عملیاتی در بین دانشگاه های کلان منطقه ۶ آمایشی کشور

عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۱۱ کد : ۴۲۳۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۲
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایش برنامه عملیاتی در بین دانشگاه های کلان منطقه ۶ آمایشی کشور، رتبه اول را کسب کرده است.
کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایش برنامه عملیاتی در بین دانشگاه های کلان منطقه ۶ آمایشی کشور

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عباس ملاطایفه در آخرین نشست هیئت رئیسه دانشگاه در سال ۱۴۰۲ ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طی یکسال، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ نیز به عنوان دستگاه اجرایی برتر در موضوع اطلاع رسانی و تبیین افکار عمومی انتخاب شده است.
وی ضمن اشاره به برگزاری آزمون توجیهی بدو خدمت افزود: از آنجایی که از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ آزمون توجیهی بدو خدمت فقط از طریق وزارت برگزار می شود، تاکنون بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در این آزمون ثبت نام شده اند و ۵ مرحله آزمون جامع تا این تاریخ در سالن آزمون های مجازی برگزار شده است و در دو مرحله بالغ بر ۴۵۰ نفر شرکت کرده اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: پایش عملکرد مدیران دانشگاه در دو مرحله شامل تمامی واحدهای تابعه، اعتبار بخشی موسسه ای  شامل جمع آوری، تکمیل و بارگزاری مستندات، بازنگری چارت مراکز آموزشی درمانی، برگزاری آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ و کسب مجوز جذب ۱۰۴۵ نفر پرسنل درمانی، بهداشتی و اداری از دیگر اهم اقدامات این معاونت است.
دکتر ملاطایفه با اشاره به دستاوردهای حوزه مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی ابراز داشت: کاربری پروژه های عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی اراک به ۳ نوع بهداشت، درمانی و آموزشی- رفاهی تقسیم می شود که متراژ کل پروژه ها بالغ بر ۱۸۲ هزار مترمربع است که وضعیت پروژه  ای به صورت خاتمه یافته، در حال اجرا، متوقف شده و شروع نشده تقسیم می شود.
وی گفت: پروژه های بهداشتی شامل ستاد شبکه، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و ... که در مجموع ۵۲ پروژه است که ۳۱ پروژه به بهره برداری رسیده و ۲۱ پروژه در دست اجرا هستند، همچنین پروژه های درمانی شامل کلینیک های عمومی و تخصصی، پایگاه های اورژانس و ... در مجموع ۲۹ پروژه  با پیشرفت ۱۷ درصدی بوده اند و پروژه های آموزشی و رفاهی شامل خوابگاه ها، زمین ورزشی و  انبار استراتژیک، ۴ پروژه و با پیشرفت ۸۸ درصدی فعال هستند.
وی با اشاره عملکرد واحد ترفیعات افزود: ۲۵۷۴ حکم تاکنون صادر شده و در خصوص جوانی جمعیت و ارائه لیست مشمولین دریافت پاداش اولاد و عائله مندی، افزایش فوق العاده کار با اشعه پرتو کاران و ...این واحد فعال بوده است و ۲۸۶ ابلاغ بازنشستگی، ۳۵۵ حکم بازخرید ذخیره مرخصی، برقراری حقوق بازنشستگان و ... از جمله اقدامات واحد بازنشستگی این معاونت بوده است.
دکتر ملاطایفه تصریح کرد: از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱  کمیته انتقالات تشکیل و در حدود ۳۸۰ تقاضا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته است.

کلید واژه ها: پایش برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی اراک کلان منطقه 6 معاونت توسعه دکتر ملاطایفه گزارش عملکرد آزمون توجیهی


نظر شما :