برگزاری اولین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۹۸

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۷:۵۲ کد : ۴۲۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۳۹
اولین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۹۸ با حضور سرپرست دانشگاه، مدیر حراست، مدیر روابط عمومی و اعضاء شورا برگزار شد.
برگزاری اولین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۹۸

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و همه تلاش های پرسنل زمانی نمود پیدا می کند که روابط عمومی به موقع آنها را اطلاع رسانی کند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: در حوزه سلامت شرایط به گونه ای است که اگر تمامی خدمات نیز به خوبی ارائه شود با توجه به زیرساخت ها و فرسوده بودن امکانات در برخی مراکز باز هم نارضایتی در بین مراجعین وجود خواهد داشت که این نارضایتی را میتوان با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از شرایط موجود، به حداقل ممکن رساند.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم بالای کار مدیران فرصت پاسخگویی به تمامی خواسته های مراجعین و مردم وجود ندارد، ولی قلم توانای روابط عمومی ها می تواند این مهم را انجام داده و مشکلات و مسائل را به صورت شفاف بیان کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان بیان کرد: با توجه به مشکلات و کمبودهای که وجود دارد، کارهای بزرگی در قسمت های مختلف دانشگاه انجام شده است که وظیفه روابط عمومی هر واحد می باشد تا این اقدامات را به ریز بیان کند و مشکلات موجود نیز در کنار آن برای مردم و مسئولین گفته شود.

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در ادامه این نشست ضمن تبریک روز روابط عمومی، گفت: با توجه به آغاز بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در کشور، روابط عمومی ها وظیفه خطیر اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه هدف را برعهده دارند.

دکتر ریتا ظهیری افزود: مسئولان روابط عمومی شبکه های بهداشت و درمان تابعه به عنوان روسای کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در شهرستان مربوطه نسبت به تشکیل کارگروه و انجام اقدامات لازم اقدام نمایند.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص بسیج ملی فشار خون و نحوه اطلاع رسانی و اجرای این طرح ارائه کرد.

گفتنی است در این نشست هر یک از اعضاء شورای روابط عمومی به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

شایان ذکر است در این نشست از دکتر مجتبی فراهانی مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه تقدیر و تشکر شد.

کلید واژه ها: شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک بسیج ملی کنترل فشار خون بالا سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر ریتا ظهیری


نظر شما :