اقدامات حوزه سلامت در ایام نوروز

۰۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۶ کد : ۴۲۵۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶
دکتر امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، در حاشیه برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی، در جمع خبرنگاران به تشریح مهمترین اقدامات حوزه سلامت در ایام نوروز پرداخت.
اقدامات حوزه سلامت در ایام نوروز

وی با اشاره به آماده‌باش کامل کلیه مراکز درمانی استان در طول تعطیلات نوروز، از فعال بودن تمام پایگاه‌های اورژانس و برنامه‌ریزی برای کشیک متخصصان در این ایام خبر داد.

دکتر امانی همچنین از استفاده از ظرفیت مراکز درمانی سپاه، نیروی انتظامی و صنعت نفت در کنار ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات آزمایشگاهی به مسافران نوروزی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به اقدام ابتکاری روابط عمومی این دانشگاه در درج بارکد بر روی بنرهای ستاد نوروزی اشاره کرد و گفت: هموطنان با اسکن این بارکد می‌توانند از تمام خدمات حوزه سلامت که از ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین ارائه می‌شود، آگاهی یابند.

دکتر امانی در پایان از آغاز بازرسی‌های بهداشتی از ۲۵ اسفند خبر داد و گفت: با توجه به همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان، نظارت دقیقی بر رستوران‌ها و مراکز تهیه و توزیع غذا در این ایام انجام خواهد شد.

 

یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲

کلید واژه ها: ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک اقدامات دانشگاه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک استان مرکزی ستاد نوروزی


نظر شما :