یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

۰۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۷ کد : ۴۲۵۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶
یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

 بهار طبیعت، هم‌آغوش بهار معنویت

نسیم روح‌نواز بهار، بار دیگر در کوچه باغ‌های هستی وزیدن گرفت و شکوفه‌های امید و شادمانی را بر شاخسار جان‌ها نشاند، در این آستانه فرخنده، تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت، نویدبخش تحول و رستاخیزی دوباره در دل و جان انسان‌هاست.

حلول سال نو و بهار طبیعت را به همه هموطنان عزیز، به‌ویژه دانشگاهیان ارجمند، اساتید فرهیخته، کارکنان خدوم و دانشجویان گرامی تبریک و شادباش می‌گویم، امیدوارم در سایه الطاف الهی، سال جدید سالی سرشار از سلامتی، شادکامی و موفقیت برای همه ما باشد.

همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و فرصتی برای خودسازی و معنویت‌افزایی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. امیدوارم در این ماه پر خیر و برکت، بتوانیم با بهره‌مندی از فیوضات الهی، مسیر کمال و سعادت را به‌درستی طی نماییم.

در سالی که پیش رو داریم، دانشگاه علوم پزشکی اراک با عزمی راسخ و همتی بلند، در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی با کیفیت، گام‌های بلندی برخواهد داشت.

از خداوند متعال، توفیق روزافزون همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می‌نمایم.

ارادتمند شما
دکتر علیرضا امانی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

 

چهارشنبه ۱ فروردین ماه ۱۴۰۳

کلید واژه ها: پیام تبریک نوروز سال 1403 دکتر امانی دکتر علیرضا امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک سال جهش تولید با مشارکت مردم


نظر شما :