بازدید معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرکز درمانی و پایگاه اورژانس تفرش +فیلم

۰۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۸ کد : ۴۲۵۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۶
در پنجمین روز از نوروز ۱۴۰۳، معاون توسعه مدیریت و منابع به اتفاق رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیمارستان والفجر تفرش و پایگاه اورژانس حاج عبدالحسین یعقوبی نسب بازدید کردند.
بازدید معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرکز درمانی و پایگاه اورژانس تفرش +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی؛ به منظور بررسی روند فعالیت های بیمارستان های استان مرکزی و نحوه روند ارائه خدمات در ایام عید نوروز، دکتر عباس ملاطایفه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق بهروز ایران نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در پنجمین روز از سال نو، طی بازدیدی از بیمارستان والفجر تفرش، از نزدیک در جریان مشکلات بخش های درمانی و زیر ساختی قرار گرفتند.
دکتر ملاطایفه در این بازدید ضمن گفت و گو با مدیر و کادر درمان بیمارستان والفجر به بررسی بخش های درمانی، مشکلات زیرساختی، کادر درمان و کمبود نیروی انسانی این بیمارستان پرداخت.
وی همچنین با اشاره به همکاری خوب خیرین حوزه سلامت در شهرستان تفرش، از نقش بی بدیل آنها برای ارتقاء خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم در حوزه سلامت تقدیر کرد.
گفت و گو با بیماران و همراهان آنها و  همچنین بررسی فرآیندهای پذیرش، خدمت رسانی و ارجاع بیماران، از جمله موارد بررسی شده در این بازدید بود.

یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: بازدید نوروزی ستاد نوروزی تفرش شهرستان تفرش دکتر ملاطایفه دکتر ایران نژاد


( ۱ )

نظر شما :