معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک از ‌حوزه سلامت آشتیان بازدید کرد +فیلم

۰۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۹ کد : ۴۲۵۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۵
در ششمین روز از نوروز ۱۴۰۳، دکتر عباس ملاطایفه معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق بهروز ایران نژاد رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه به منظور بررسی روند خدمات رسانی در ایام نوروز از پایگاه اورژانس تاج آباد و بیمارستان امام سجاد(ع) آشتیان بازدید کردند.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک از ‌حوزه سلامت آشتیان بازدید کرد +فیلم


به گزارش وب دا مرکزی؛دکتر ملاطایفه و بهروز ایران نژاد در ادامه بازرسی از روند خدمت رسانی حوزه های مختلف سلامت استان مرکزی با حضور در بیمارستان امام سجاد(ع) آشتیان به بررسی مشکلات این بیمارستان در بخش های درمان، تجهیزات، زیرساخت و همچنین نحوه ارائه خدمات به مراجعان و مسافران نوروزی در این بیمارستان پرداختند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این بازدید، آخرین وضعیت بخش های مختلف بیمارستان را مورد بررسی قرار داد و ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان این بیمارستان، اظهار داشت: تمامی تلاش خود را در جهت رفع مشکلات بکار می گیریم تا بتوانیم با رفع مشکلات، شاهد ارتقاء خدمت رسانی بهداشتی و درمانی هر چه بهتر به مردم شریف استان باشیم.
در ادامه، به منظور تبریک عید نوروز و همچنین ارزیابی میزان توانمندی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ و بررسی مشکلات جهت ارتقای ارائه خدمات درمانی اورژانسی بهتر ‌و کاملتر به هموطنان از پایگاه اورژانس تاج آباد بازدید شد.

دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: بازدید نوروزی ستاد نوروزی شهرستان آشتیان دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر ملاطایفه دکتر ایران نژاد


( ۱ )

نظر شما :