بازدید نوروزی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک از حوزه سلامت دلیجان +فیلم

۱۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۱ کد : ۴۲۶۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۳
در دهمین روز از نوروز ۱۴۰۳، دکتر رنجبران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق نظری معاون فنی و عملیات اورژانس ۱۱۵، افشار مدیر روابط عمومی و با همراهی دکتر فردوسی رئیس شبکه بهداشت و درمان دلیجان، با حضور در بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان از روند ارائه خدمات درمانی به بیماران در این بیمارستان بازدید کردند.
بازدید نوروزی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک از حوزه سلامت دلیجان +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک، در این بازدیدها بر ضرورت ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به بیماران و توجه به تکریم ارباب رجوع  تاکید کرد.
دکتر رنجبران در جریان این بازدید از تلاش ها و زحمات کادر درمان در ارائه خدمات به بیماران در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است در پایان، مسئولین ضمن عیادت از بیماران بستری در اورژانس، روند بستری و مراقبت های درمانی، وضعیت نیروی انسانی و شیفت های نوروزی را جهت ارائه خدمات درمانی بر پایه اصول و دستورالعمل های ابلاغی مورد بررسی قرار دادند.
در سفر به دلیجان، مسئولین دانشگاه از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دلیجان بازدید کرده و ضمن قدردانی از پرسنل اورژانس ۱۱۵ در خدمت رسانی به هموطنان، میزان آمادگی و تمهیدات پیش بینی شده در زمینه امداد رسانی به همشهریان و مسافران را مورد بررسی قرار دادند.

جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: بازدید نوروزی ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک شهرستان دلیجان بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان دکتر رنجبران اباذر افشار


نظر شما :