عید سعید فطر مبارک باد

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۷ کد : ۴۲۸۰۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰
پیام تبریک دکتر امانی به مناسبت عید سعید فطر
عید سعید فطر مبارک باد

 بسم الله الرحمن الرحیم

عطر خوش عید فطر، در فضای ملکوتی رمضان پیچید و نوای دلنشین فطر، نغمه سرور و شادمانی را در جان و دل مؤمنان طنین انداز کرد.
حلول این عید سعید و فرخنده را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و بویژه همکاران گرامی در دانشگاه علوم پزشکی، اساتید، دانشجویان، کارکنان خدوم نظام سلامت و مردم شریف استان مرکزی تبریک و شادباش می‌گویم.
ماه رمضان، ماه میهمانی خدا، فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس، تقرب به ذات اقدس الهی و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بود.
در این ماه مبارک، بندگان مخلص خدا با روزه داری، شب زنده داری، تلاوت قرآن کریم و دعا و نیایش، در مسیر تعالی و سعادت گام نهادند و از خوان پربرکت الهی بهره‌مند شدند.
اکنون که در آستانه عید سعید فطر قرار داریم، امیدوارم خداوند متعال، طاعات و عبادات همه ما را قبول فرموده باشد و توفیق شکرگزاری نعمات بی‌شمار خود را به ما عنایت فرماید.
امید است در سالی که پیش رو داریم،  با اتکا به الطاف الهی جهش تولید با مشارکت مردم عزیز و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، بویژه در حوزه سلامت، گام‌های موثری برداریم.
عید سعید فطر، عید پاداش یک ماه بندگی و عبادت، عید صفا و صمیمیت، عید همدلی و یاری رساندن به نیازمندان، عید برکت و معنویت، عید وحدت و انسجام ملی و عید تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
این عید فرخنده را به همه شما تبریک و شادباش می‌گویم و از خداوند متعال، سلامتی، عزت و طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و سربلندی ملت شریف ایران را مسئلت می‌نمایم.

 

عید سعید فطر مبارک باد

دکتر علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک عید سعید فطر دکتر علیرضا امانی دکتر امانی پیام تبریک


نظر شما :