دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مدیرکل بازرسی استان مرکزی

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۰ کد : ۴۲۸۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۸
دکتر علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه جمعی از مسئولین این دانشگاه، با دکتر حسین افضلی، مدیرکل بازرسی استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مدیرکل بازرسی استان مرکزی

در این دیدار، دکتر امانی ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی با نهادهای نظارتی، بر اهمیت نظارت مستمر و سازنده در ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی تأکید کرد.
وی با اشاره به گستردگی خدمات و فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و همراهی اداره کل بازرسی استان، شاهد ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مردم شریف استان باشیم.
دکتر افضلی، مدیرکل بازرسی استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بر آمادگی این اداره کل برای همکاری و تعامل سازنده با دانشگاه تأکید کرد.
وی با بیان اینکه نظارت، لازمه هر مجموعه و سیستمی است، خاطرنشان کرد: هدف از نظارت، کمک به ارتقای کیفیت خدمات و رفع نواقص و مشکلات است.
در این دیدار، طرفین در خصوص راهکارهای ارتقای تعامل و همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بازرسی استان مرکزی بحث و تبادل نظر کردند.

کلید واژه ها: اداره کل بازرسی استان اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اراک نظارت بر خدمات ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دکتر امانی دکتر علیرضا امانی


نظر شما :