برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۶ کد : ۴۲۸۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۰
مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.
برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، طی مراسمی با حضور اعضای هیئت رئیسه، مدیران و کارکنان، از زحمات و تلاش های دکتر رسول جعفری قدردانی و دکتر حسین سرمدیان به عنوان سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک، معرفی شد.
دکتر علیرضا امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم، هدف از برگزاری این جلسه را تکریم و تشکر از زحمات ارزشمند دکتر جعفری که در مدت تصدی مسئولیت معاونت آموزشی با تلاش و همت برای پیشرفت امور آموزشی دانشگاه نقش به سزایی ایفا نموده عنوان و دکتر حسین سرمدیان را به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزشی، منصوب کرد.
وی ضمن اشاره به اهمیت مسئله آموزش، مهمترین وظیفه دانشگاه را آموزش قلمداد کرد و گفت: حوزه آموزش یکی از حوزه های مهم و قابل توجه در تبدیل دانشگاه به دانشگاه تیپ یک است.
دکتر امانی ضمن قدردانی از زحمات معاونین آموزشی سابق، تلاش های دکتر جعفری را در راستای تحقق اهداف دانشگاه مثمر ثمر دانست و بر تداوم برنامه‌های موفق و رفع کمبودهای موجود تأکید کرد و این کار را امری مهم و مستلزم همکاری و حمایت همه اساتید و مسئولین دانشگاه، دانست.
در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر از معاون آموزشی سابق دانشگاه قدردانی و دکتر سرمدیان به عنوان معاون آموزشی جدید معارفه شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک سرپرست معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک معاونت آموزش دکتر رسول جعفری دکتر حسین سرمدیان


نظر شما :