بازرس کل استان مرکزی در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: در وصول مطالبات دانشگاه از بیمه ها پیگیر و پاسخگو خواهیم بود

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۹ کد : ۴۲۸۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۱
دکتر حسین افضلی، بازرس کل استان مرکزی گفت: در وصول مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیمه ها پیگیری خواهیم کرد و پاسخگو خواهیم بود.
بازرس کل استان مرکزی در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: در وصول مطالبات دانشگاه از بیمه ها پیگیر و پاسخگو خواهیم بود

به گزارش وب دا مرکزی، جلسه معارفه کارشناسان بازرسی کل استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، مدیرکل سازمان بازرسی استان مرکزی، برخی از معاونین، مدیران، روسای بیمارستان ها و کارشناسان بازرسی برگزار شد.
افضلی در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: تلاش و جان فشانی های کادر درمان با وجود تمامی چالش های موجود اعم از معوق بودن پرداختی ها و مزایا، قابل تقدیر است.
بازرس کل استان مرکزی به اهمیت و جایگاه دستگاه های اجرایی بویژه وزارت بهداشت در راستای سلامت مردم اشاره کرد و افزود: برخی از موضوعات طرح شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به سازمان بازرسی بدیع و تازه است و لازم است در خصوص چالش های موجود مکاتبه و مسائل اعلام شود تا پیگیری های مورد نیاز صورت بگیرد.
وی ادامه داد: در خصوص وصول مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سازمان های بیمه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و چالش موجود را پیگیری و به زودی پاسخگو خواهیم بود.
دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تشکر از سازمان بازرسی، در این نشست گفت: همیشه نسبت به این سازمان و بازرسی های صورت گرفته دید مثبتی داشته ایم؛ چراکه بدون سوگیری خاصی در راستای اهداف کشوری گام برمیدارند.
وی ضمن اشاره به اینکه نوع فعالیت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی با بازرسی سایر دستگاه های اجرایی متفاوت است، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی با توجه به تعداد، نوع و تنوع مراجعین و همچنین کار کردن پرسنل در ساختمان های فرسوده و قدیمی و معوقات پرسنلی از حساسیت بالایی برخوردار است و باید مورد عنایت وِیژه قرار بگیرد.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک بازرس کل کارشناسان بازرسی کل استان مطالبات دانشگاه سازمان های بیمه


نظر شما :