تعالی نظام سلامت، مستلزم مشارکت مردم است

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۲ کد : ۴۲۹۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعالی و پیشرفت نظام سلامت، مستلزم مشارکت و همراهی مردم در تولید است.
تعالی نظام سلامت، مستلزم مشارکت مردم است

به گزارش وب دا مرکزی، نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با معاونین، روسای شبکه های بهداشت و درمان، مدیران، روسای بیمارستان ها و سایر اعضا مربوطه در راستای تشکیل ستاد اجرائی شعار سال«جهش تولید با مشارکت مردم» برگزار شد.
دکتر امانی در این نشست، گفت: در چند سال اخیر رهبری شعاری مرتبط به مسئله تولید مطرح می کنند که این امر نشان از اهمیت این مسئله است و لازم است تمامی مسئولین نیز با این دیدگاه در حوزه های فعالیتی خود گام بردارند.
وی افزود: اگر مسئولین به مردم اعتماد کنند؛ مطمئنا نتایج خوبی برای کشور حاصل خواهد شد و وظیفه ما، تلاش در جهت تحقق این مهم است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تاکید بر اینکه بسیاری از حلقه های تولید به دانشگاه علوم پزشکی می رسد، ادامه داد: ضمن در نظر گرفتن قوانین و خط قرمزهای موجود، باید موانعی که مانع مشارکت مردم می شود؛ شناسایی و مشکلات مرتفع شوند و مسیر را در جهت افزایش حداکثری مشارکت مردم تسریع کرد.
دکتر امانی خاطرنشان کرد: در بحث جوانی جمعیت نیز یکی از حلقه های مهم بحث تولید و اشتغال است که اگر مشکل اقتصادی و اشتغال مرتفع شود، موتورهای دیگر کشور نیز به حرکت درآمده و مسئله جوانی جمعیت نیز تا حد زیادی حل خواهد شد.
وی در پایان از تمامی مسئولین دانشگاه خواست تا تمامی اقداماتی که در معاونت ها، شبکه ها و سایر واحدهای تابعه در راستای تحقق شعار سال که همان«جهش تولید با مشارکت مردم» است، تسریع پیدا کند و اقدامات انجام شده گزارش شود.
در ادامه این نشست؛ هریک از معاونین و مدیران به بیان اقدامات صورت گرفته در این زمینه پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه کاری مرتبط، در جهت افزایش و پیشرفت این امر مهم مطرح کردند.
چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

کلید واژه ها: سال جهش تولید با مشارکت مردم دانشگاه علوم پزشکی اراک روسای شبکه ها معاونین دانشگاه شعار سال


نظر شما :