استاندار مرکزی: تغییر و تحولات در سطح سلامت استان کاملاً محسوس است/استان مرکزی قابلیت ارتقا به قطب سلامت کشور را دارد

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۳ کد : ۴۳۰۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۶
استاندار مرکزی در دیدار با اعضا هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت #هفته_ملی_سلامت، گفت: تغییر و تحولات در سطح سلامت استان مرکزی کاملاً محسوس است.
استاندار مرکزی: تغییر و تحولات در سطح سلامت استان کاملاً محسوس است/استان مرکزی قابلیت ارتقا به قطب سلامت کشور را دارد

به گزارش وب دا مرکزی؛ به مناسبت هفته سلامت اعضا هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با استاندار مرکزی دیدار و گفتگو کردند.
فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این نشست، ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی پرسنل حوزه سلامت، افزود: تغییر و تحولات در سطح سلامت استان کاملا آشکار و محسوس است، اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم و نیاز است تا تلاش های بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اقدامات با کیفیتی که در سطح سلامت استان مرکزی اعم از اقدامات پیشگیرانه، درمانی و فنی صورت گرفته است، استان قابلیت ارتقا به قطب سلامت کشور را دارد.
مخلص الائمه خاطرنشان ساخت: از جمله اقدامات بسیار موثری که در حوزه سلامت شکل گرفته می توان به فعال شدن مراکز تعطیل و نیمه تعطیل در کل استان و همچنین حضور فعال پزشکان و متخصصان در مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد که جای تقدیر بسیار دارد.
استاندار مرکزی گفت: در اورژانس نیز کارهای عمرانی بسیار خوبی انجام شده و همراهی و حضور پررنگ اورژانس استان در برگزاری مانورها نشان از پیشرفت چشمگیر این مجموعه است.
وی ضمن تاکید بر اینکه لازم است در حوزه پیشگیری، تغذیه و سایر مواردی که عامل ظهور بیماری ها هستند کارهای ویژه تری انجام شود؛ افزود: از آنجایی که بار مراجعات مردمی به حوزه سلامت بسیار بالاست باید خدمت رسانی ها با کیفیت و کمیت بالاتری ادامه داشته باشد.

۹۰۰ تخت جدید بیمارستانی به مجموعه خدمات سلامت استان اضافه می شود

در ادامه این نشست دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی از اضافه شدن ۹۰۰ تخت جدید بیمارستانی به مجموعه سلامت استان مرکزی در سالجاری خبر داد و گفت: با افتتاح پروژه بیمارستان های حضرت ولیعصر(عج)، زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی، فاز سوم آیت اله خوانساری، مرکز دیالیز و همچنین بیمارستان تازه تاسیس حضرت فاطمه (س) خمین، ۹۰۰ تخت جدید بیمارستانی به مدار خدمت رسانی در استان مرکزی وارد می شوند.
وی ضمن اشاره به اینکه مگاپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) دیگر هیچ گره کوری ندارد، افزود: در یکسال اخیر با تلاش تمامی همکارانمان کار پروژه به خوبی پیش رفته و در حال اتمام است، همچنین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان سینا رضائی آشتیانی نیز در مرحله تست نهائی قرار دارد و پروژه فاز سوم بیمارستان آیت اله خوانساری نیز که در دوره ای کوتاه متوقف شده بود، از سر گرفته و به زودی به چرخه خدمت رسانی به همشهریان وارد می شود.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: هفته سلامت 1403 هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک استاندار مرکزی دکتر مخلص الائمه دکتر علیرضا امانی دکتر امانی تخت جدید بیمارستانی قطب سلامت خدمات درمانی


نظر شما :