تبیین نقاط قوت و ضعف معاونت ها با حضور رئیس دانشگاه

نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۹ کد : ۴۳۱۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۲
شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه به منظور بررسی چالش ها و تقویت نقاط قوت برگزار شد.
تبیین نقاط قوت و ضعف معاونت ها با حضور رئیس دانشگاه

به گزارش وبدا مرکزی، شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه و با شرکت معاونین و مدیران به منظور بررسی چالش های هر معاونت به صورت جداگانه و تقویت نقاط قوت برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، شناسایی نقاط قوت و ضعف در مجموعه دانشگاه را یک ضرورت برای رسیدن به هدف  دانست، گفت: دانشگاه مجموعه منسجمی از عوامل مختلف است که اگر همسو با یکدیگر عمل کنند، هدف نهایی دانشگاه در تمامی جوانب محقق خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه همراهی، همفکری و پیشنهادهای سازنده همه کارکنان می تواند سبب ارتقا جایگاه دانشگاه شود؛ افزود: با یک برنامه ریزی درست و اصولی و همچنین همراهی و همکاری تمامی معاونت ها، مدیریت ها و واحدهای تابعه می توانیم در جهت برنامه های راهبردی و در نظر گرفته شده برای مجموعه سلامت استان گام برداریم.

لازم به ذکر است، در این نشست چندین ساعته که با حضور مدیران مالی، بودجه و تمامی مدیران حوزه معاونت توسعه برگزار شد، هریک از معاونت ها به صورت جداگانه به بیان چالش ها و مشکلات خود در زمینه های مختلف پرداخته و در خصوص موارد مطروحه بحث و تبادل نظر شد.

کلید واژه ها: شورای معاونین جلسه شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک بودجه دانشگاه مدیران دانشگاه برنامه ریزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی


نظر شما :