به مناسبت روز شوراها صورت گرفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای شورای شهر اراک دیدار کرد +فیلم

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۲ کد : ۴۳۱۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۲
به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت «روز شوراها»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه برخی از مسئولین دانشگاه با حضور در صحن شورای شهر با اعضای شورای شهر اراک دیدار و گفتگو کردند.
به مناسبت روز شوراها صورت گرفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضای شورای شهر اراک دیدار کرد +فیلم

به گزارش وبدا مرکزی، دکتر امانی در سخنانی ضمن تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی، شورای شهر را یار و یاور همیشگی مجموعه سلامت استان دانست و از تلاش های مجدانه و اقدامات جهادی نمایندگان، در پیشبرد امور سلامت تقدیر و تشکر کرد.

وی در این نشست گفت: در مجموعه سلامت استان عقب افتادگی های بسیاری داشتیم که خوشبختانه در دولت سیزدهم و با همکاری اکثر دستگاه های اجرایی به ویژه حمایت های استاندار مرکزی و نمایندگان شورای اسلامی بسیاری از مشکلات مرتفع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی به تشریح اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک پرداخت و از افتتاح و بهره برداری پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان سینا رضائی آشتیانی، فاز سوم آبت اله خوانساری و ... به زودی خبر داد.

دکتر امانی با تاکید بر اینکه روند رو به رشد دانشگاه مثبت بوده و پیشرفت های خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: ریل گذاری کارها به درستی و اصولی انجام شده و اهداف خوبی اعم از ساخت بیمارستان های تخصصی اطفال، قلب و روانپزشکی مد نظر است.

در ادامه این نشست ، داود قربانی رئیس شورای اسلامی شهر اراک ضمن تشکر از حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در حال حاضر وارث اشتباهات و تصمیمات غلطی است که در سال های گذشته گرفته شده و دغدغه مند و پیگیر کارهایی است که باید در گذشته صورت میگرفته است.

وی داشتن تعامل دو سویه به منظور رسیدن به اهداف متعالی که همان پاسخگویی به مطالبات بر حق مردم است را ضروری دانست و بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر سه مجموعه شورای شهر، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری تاکید کرد.

در پایان این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای شورای شهر اراک در جهت همراهی و همکاری با دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: شورای اسلامی کلانشهر اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی رییس شورای شهر اراک روز شوراها


نظر شما :