تقدیر فرمانده انتظامی استان مرکزی از اساتید و معلمان به‌مناسبت روز معلم +فیلم

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۵ کد : ۴۳۲۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۴
به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه، مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی، مشاور بانوان نماینده ولی فقیه در استان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر مسئولین استانی و با شرکت جمعی از اساتید استان مرکزی برگزار شد.
تقدیر فرمانده انتظامی استان مرکزی از اساتید و معلمان به‌مناسبت روز معلم +فیلم

به گزارش وبدا مرکزی، در این مراسم دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبیین مقام والای استاد و معلم گفت: پیشرفت کشور تنها از طریق تربیت نیروی انسانی درست اتفاق خواهد افتاد و این تربیت اصولی ابتدا در خانواده و سپس در سالهای ابتدایی تحصیل رخ می دهد تا بتوانیم در دوران دانشجویی شاهد وضعیت خوب و مطلوبی باشیم.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رشد و پیشرفت شاخص‌های اخلاقی و سلامت باید به دوران طلائی تربیت توجه ویژه‌ داشت و مدارس را تقویت کنیم تا بدون درگیر شدن با مسائل جانبی به تربیت صحیح، اصولی و انقلابی دانش آموزان بپردازند و ریشه های اعتقادی و مذهبی را از همان در کودکان و نوجوانان بپرورانیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه اساتید این دانشگاه در عرصه علم و دانش پزشکی افزود: استادان نقش برجسته‌ای در رشد و بالندگی دانشجویان داشته و با همت و تلاش جهادی خود چشم انداز روشنی را برای آینده کشور رقم می زنند.

دکتر امانی از توجه ویژه‌ سردار رفیعی کیا به دانشگاه علوم پزشکی اراک و حضور ایشان در مناسبت‌های مختلف در دانشگاه قدردانی کرد و اظهار داشت: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی شما عزیزان در نیروی انتظامی است و طرح نور که در سراسر کشور در حال انجام است در استان مرکزی با نمای دیگر و متفاوتتری به خوبی در حال اجراست.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و اساتید حاضر در این نشست قدردانی شد.
 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: روز معلم روز استاد دانشگاه علوم پزشکی اراک فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی استان مرکزی دکتر امانی دکتر علیرضا امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :