دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی

آمادگی کامل مخابرات استان مرکزی در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۰ کد : ۴۳۲۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۵
نشست دکتر علیرضا امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق هیئت همراه با مهندس لطفی مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی برگزار شد.
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی

به گزارش وبدا مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مهندس لطفی مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که معاون غذا و دارو، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، رئیس دفتر فنی، مدیر مالی و… حضور داشتند، دکتر امانی ضمن تشکر از همکاری خوب و مناسب شرکت مخابرات با دانشگاه گفت: امیدوارم این همکاری‌ها منجر به توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت‌های فناوری دانشگاه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، با اشاره به اینکه حوزه سلامت دارای ابعاد وسیعی و پایگاه های بهداشتی پراکنده است، ادامه داد: هدف ما در دانشگاه به عنوان یک سازمان سلامت محور، ارائه خدمات تخصصی و صادقانه به مردم است و در تعامل با سایر دستگاه‌ها در جهت ارتقاء همکاری و تعامل گام برداشته تا بتوانیم به اهدف مورد نظر دست یابیم.

در ادامه این نشست، مدیر عامل شرکت مخابرات ضمن قدردانی از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و تمامی کارکنان و مدافعان سلامت، بیان داشت: پیشرفت پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بر کسی پوشیده نیست و این اقدام انقلابی و مثبت در افتتاح و بهره برداری هرچه سریعتر از پروژه مذکور جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه در بحث ارتقا خدمات در حوزه سلامت، آمادگی کامل برای خدمات رسانی از سوی مخابرات وجود دارد، افزود: با توجه به پروژه های بهداشتی درمانی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، شرکت مخابرات درخصوص زیرساخت های مورد نیاز مخابراتی این پروژه ها با این دانشگاه تعامل و همکاری خواهد داشت و در امر خدمت رسانی با کیفیت و در شان مردم عزیز استان در حوزه سلامت در کنار دانشگاه خواهیم بود.
 
در ادامه این نشست در خصوص مسائل و چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و پروژه های دانشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و دکتر امانی با اهدای تابلو تقدیر، از همکاری و تعامل شرکت مخابرات با دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک شرکت مخابرات استان مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک مدیرعامل شرکت مخابرات ارتقاء همکاری و تعامل پروژه های بهداشتی درمانی حوزه سلامت زیر ساخت‌های فناوری


نظر شما :