با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد:مراسم بزرگداشت روز کارگر و تقدیر از کارگران نمونه دانشگاه

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۸ کد : ۴۳۲۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۳
به مناسبت روز کار و کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر مسئولین مربوطه برگزار و از نیروهای خدوم کارگری نمونه مجموعه نظام سلامت استان مرکزی تجلیل شد.
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد:مراسم بزرگداشت روز کارگر و تقدیر از کارگران نمونه دانشگاه

به گزارش وبدا مرکزی، مراسم تجلیل از کارگران نمونه نظام سلامت استان مرکزی، با حضور رئیس دانشگاه و سایر مسئولین مربوطه برگزار و از نیروهای کارگری نمونه دانشگاه تقدیر و تشکر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات نیروهای خدماتی و تاسیساتی،  با اشاره به دستاوردها و موفقیت های مجموعه دانشگاه گفت: نیروهای خدماتی در زمان بیماری کرونا، جزو اصلی ترین نیروهای مدافع سلامت در خط مقدم مبارزه بودند، که کمک شایان توجهی به مجموعه نظام سلامت استان کردند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی پیشرفت ها و موفقیت های دانشگاه مدیون زحمات کارکنان است؛ ادامه داد: برخی از مسائل و مشکلات مطرح شده، در سطح کشوری است، با اینحال تمامی تلاش خود را به کار میگیریم؛ تا مطالبات برحق را در اولین فرصت پیگیری نمائیم و شاهد اتفاقات خوبی در مجموعه دانشگاه باشیم.

دکتر امانی افزود: در بحث دانشگاه علوم پزشکی مجموعه کارها به علت ارتباط مستقیم با سلامت مردم کار تخصصی تر است، لذا نوع برخورد، رفتار، پوشش و ... در جلب رضایت مردم در مجموعه های بیمارستانی، بسیار مهم و اثرگذار است.

در ادامه این نشست حجت السلام والمسلمین محمودی، مدیر گروه معارف دانشگاه ضمن اشاره به جایگاه والای تمامی رده های شغلی تصریح کرد: امنیت شغلی کارگران از اولویت بالایی برخوردار است و همه باید نسبت به این مهم احساس مسئولیت کرده و در بهبود وضعیت رضایت شغلی گام بردارند.

وی در پایان بر داشتن انگیزه و امید در انجام امور محوله تاکید کرد؛ تا شاهد اتفاقات بهتر و پیشرفت های بالاتری برای مجموعه دانشگاه باشیم.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و قرعه کشی سفر به مشهد مقدس از زحمات و تلاش های مجموعه خدوم کارگری نظام سلامت استان تقدیر و تشکر شد.

کلید واژه ها: روز کارگر تقدیر از کارگران نمونه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی دکتر علیرضا امانی نیروهای مدافع سلامت


نظر شما :