به مناسبت روز استاد: نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اساتید گروه معارف دانشگاه برگزار شد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۸ کد : ۴۳۲۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۴
نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اساتید گروه معارف دانشگاه، به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه، روز استاد، برگزار شد.
به مناسبت روز استاد: نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اساتید گروه معارف دانشگاه برگزار شد

به گزارش وبدا مرکزی، در این نشست که با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمانیدگی رهبری، مدیر گروه معارف، دکتر محمدی مشاور ارشد رییس دانشگاه و با شرکت حجت الاسلام والمسلمین صابری عضو هیئت امنا برگزار شد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز استاد، طی سخنانی بر اهمیت هم اندیشی بین اساتید و نقش مهم آن ها در ارتباط با دانشجویان تاکید کرد.

وی با تاکید بر شعار سال که مقام معظم رهبری سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام نهادند، به نقش مهم دانشگاه برای رسیدن به این هدف مهم اشاره کرد و گفت: انتقال تفکرها و اندیشه های نو و به روز به جوانان، توسط اساتید گروه معارف امری ضروری است و باید مطالبی متناسب با نیاز دانشجو در هر زمان ارائه شود تا بتوانیم در مسیر درست تربیت دانشجو گام برداریم.

هم اندیشی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه معارف، پایان بخش این نشست بود و با اهدای لوح تقدیر از اساتید حاضر در جلسه تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است، در آستانه هفته معلم و استاد، مراسمی به منظور قدردانی و تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: روز استاد مراسم روز استاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی


نظر شما :