نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

دانشگاه باید در زمینه نظام سلامت جامع‌تر و کامل‌تر از گذشته عمل کند
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۱ کد : ۴۳۳۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در نشست هیئت رئیسه این هفته، گفت: دانشگاه باید در زمینه نظام سلامت جامع‌تر و کامل‌تر از گذشته عمل کند و در تمامی سطوح بهداشتی، درمانی و آموزشی با قاطعیت و جدیت بیشتری فعالیت داشته باشد.
نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و سایر اعضا مربوطه با محوریت بررسی چالش ها، نقاط قوت و ضعف واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد.
دکتر امانی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های اعضای هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه، افزود: باید برای رسیدن به اهداف و برنامه های دانشگاه در سطوح مختلف، با برنامه‌ریزی و پیگیری های مناسب تلاش کنیم و در این راستا لازم است تا معاونین و مدیران برای پیگیری از واحدهای مختلف دانشگاه برنامه منظمی داشته باشند.
در ادامه جلسه، اعضا حاضر گزارشی از عملکرد حوزه های تحت مسئولیت خود اعم از‌ مدیریت هزینه ها، ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه، توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی، افزایش تعداد مقالات علمی و ارتقاء جایگاه علمی و آموزشی دانشگاه، سراهای دانشجویی و ... ارائه کردند و درخواست های حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک نظام سلامت برنامه ریزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی


نظر شما :