برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در حیطه سلامت و پزشکی، تنها در مراکز مورد تایید، قانونی است

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۲ کد : ۴۳۳۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۸
جلسه ارزیابی و تاسیس یک مرکز غیر دولتی آموزش مهارتی و حرفه ای با حضور دکتر فقیهی، ارزیاب مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی اراک، انجام شد.
برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در حیطه سلامت و پزشکی، تنها در مراکز مورد تایید، قانونی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر فقیهی در رابطه با تاسیس و ارزیابی این مراکز گفت: با توجه به نیاز روز افزون افراد جامعه به آموزش در خصوص مسائل حوزه پزشکی و پیراپزشکی و افزایش مراکز غیر متخصص در این حوزه، وزرات بهداشت برای ساماندهی در این خصوص، اقدام به تاسیس "مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی" کرده است که در همین راستا، مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد. 
فقیهی با اشاره به اینکه از مهمترین وظایف این مرکز ارزیابی به منظور تاسیس مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای و همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای توانمندسازی پزشکان و پیراپزشکان می باشد، تاکید کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، برگزاری هر گونه دوره های آموزشی و مهارتی در حیطه سلامت و پزشکی تنها توسط مراکز مورد تایید مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی قانونی می باشد.
وی افزود: افراد متقاضی همکاری با این مراکز، باید عضو هیئت علمی دانشگاه بوده و یا دوره های مربی گری مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی را گذرانده باشند.

کلیدواژه‌ها: مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی کشور آموزش مهارتی و حرفه ای مراکز آموزشی مهارت های پزشکی مجوز تاسیس موسسه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر فقیهی


نظر شما :