رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: اعضای هیئت علمی سنگ بنای سیستم آموزش و پژوهش دانشگاه هستند

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۷ کد : ۴۳۳۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اعضای هیئت علمی سنگ بنای سیستم آموزش و پژوهش دانشگاه هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: اعضای هیئت علمی سنگ بنای سیستم آموزش و پژوهش دانشگاه هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در مراسم گرامیداشت روز استاد، ضمن تبریک روز استاد و هفته آموزش، بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه در عرصه علم و دانش و تربیت دانشجویان، حرکتی جهادی است و قدردان زحمات و تلاش هایشان هستیم.
وی افزود: اساتید دانشگاه علوم پزشکی اراک، سنگ بنای سیستم آموزش و پژوهش دانشگاه هستند و تنها هدف‌شان تربیت و تعلیم نیروهای متخصص در حوزه درمان و سلامت است.
دکتر امانی در ادامه ضمن اشاره به اینکه در صدد رفع کمبودها و چالش های حوزه آموزش هستیم، گفت: تمام تلاش ما بر این است که با فراهم آوردن زیرساخت‌های مناسب و مجهز کردن مراکز آموزشی و پژوهشی، روند خدمت‌رسانی و آموزش را تسهیل کنیم.
رئیس دانشگاه در پایان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اساتید و اعضای هیئت علمی، اظهار امیدواری کرد که با تخصیص بودجه ویژه به معاونت آموزش، پژوهش و معاونت دانشجویی بتوانیم تجهیزات و فضای مناسب و درخور این عزیزان فراهم آوریم.
در ادامه این مراسم، دکتر سرمدیان، معاون آموزش دانشگاه نیز ضمن گرامیداشت مقام شامخ استاد و تبریک هفته آموزش بر نقش تاثیرگذار اساتید و اعضای هیئت علمی در ایجاد تغییرات و تحولات گسترده در حوزه‌ آموزش و پژوهش اشاره کرده و گفت: اعضای هیئت علمی و تمامی اساتید دانشگاه با کمترین امکانات در حال خدمت رسانی هستند و بدون شک این وظیفه‌ مسئولان و مدیران دانشگاه است که با پیگیری  خواسته‌ها و مطالبات این عزیزان بتوانند فضایی علمی و مناسب برای تعلیم و تربیت دانشجویان فراهم آورند.

کلیدواژه‌ها: مراسم روز استاد روز استاد رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی دکتر علیرضا امانی تربیت نیروی متخصص


نظر شما :