پیگیری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از سازمانهای بیمه‌گر

رضایتمندی مردم در جامعه از اصلی ترین وظایف همه دستگاه های اجرایی است
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۵ کد : ۴۳۴۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۹
با حضور حسین افضلی، بازرس کل استان مرکزی، نشست مشترک مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با سازمان های بیمه گر به منظور پیگیری و دریافت مطالبات در محل سازمان بازرسی استان مرکزی برگزار شد.
پیگیری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از سازمانهای بیمه‌گر

به گزارش وب‌دا مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست ضمن تشکر از مجموعه استان که دغدغه نظام سلامت را دارند؛ گفت: با تسریع و تسهیل در وصول مطالبات دانشگاه از سوی سازمان های بیمه گر در تلاش هستیم، پرداخت معوقات پرستاران، پزشکان و نیروهای پشتیبان را به روزتر پرداخت کنیم.
دکتر امانی، مطالبات بیمه‌ای را یکی از دغدغه‌های این دانشگاه دانست و افزود: پرداخت نشدن به‌موقع مطالبات دانشگاه در شرایطی که نیاز شدید مالی در پرداخت معوقات پرسنلی اعم از کارآمد پرستاران وجود دارد، یکی از مشکلات اصلی است و طبق قانون؛ در خصوص مطالبات بیمه ای، معوقات و جریمه های عدم پرداختی از سوی سازمان های بیمه گر استان، در حال پیگیری هستیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه؛ رضایتمندی مردم در جامعه از اصلی ترین وظایف تمامی دستگاه های اجرایی است، ادامه داد: همه در تلاش هستیم تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن در جهت افزایش رضایتمندی مردم به ویژه در حوزه بهداشت و درمان که یکی از نقاط مثبت نظام جمهوری اسلامی است، گام برداریم و مواردی که دچار افول این مهم می شود را شناسایی نمائیم.
دکتر امانی با اشاره به دو شاخص مهم امنیت و سلامت که تاکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در خصوص پرداختی های به موقع کادر درمان و رضایت این قشر زحمتکش که به صورت جهادی برای سلامت مردم تلاش میکنند، باید سازمان‌های بیمه‌گر نسبت به تأمین منابع مالی دانشگاه و تعهدات خود در خصوص پرداخت معوقات به صورت جدی و با برنامه ریزی درست عمل کنند.
حسین افضلی، بازرس کل استان مرکزی، در این جلسه بعد از بررسی چالش‌های موجود با توجه به تأخیر ۸ ماهه بیمه‌ها در پرداخت مطالبات بیمه‌ای دانشگاه علوم پزشکی اراک، بر پرداخت و تسویه مطالبات دانشگاه تأکید کرد.
در پایان این نشست، در خصوص زمان بندی و نحوه علل تاخیر بیمه ‌ها در پرداخت مطالبات دانشگاه بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد تا نیمه اول خرداد ماه سالجاری، پرداخت مطالبات به دانشگاه از سوی سازمان های بیمه گر استان صورت پذیرد.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک سازمان های بیمه گر معوقات پزشکان معوقات پرستاران منابع مالی دانشگاه


نظر شما :