برگزاری شورای اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۸ کد : ۴۳۴۷۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۵
شورای اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی اراک به ریاست دکتر امانی و با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین درمان و فرهنگی و دانشجویی، مشاور عالی رییس دانشگاه، مدیر گروه معارف دانشگاه و سایر اعضا مربوطه با محوریت بررسی اجرای مصوبات جلسه قبل و همچنین توسعه امور و امکانات مسجد و نمازخانه های تابعه دانشگاه برگزار شد.
برگزاری شورای اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست توسعه امکانات مساجد و نمازخانه های دانشگاه و همچنین بهبود شرایط این اماکن را ضروری دانست و بر توجه ویژه به امورات این مهم تاکید کرد.
 مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی به فعالیت های انجام شده در خصوص امور فرهنگی و توجه به موضوع نماز اشاره داشت و گفت: دقت و اهتمام ویژه در انتخاب ائمه جماعت، تبلیغ امر نماز در بیمارستان ها، اقامه نماز جماعت بیمارستان ها از جمله فعالیت های انجام شده در دانشگاه و مجموعه های تحت نظر است.
گفتنی است در این نشست ضمن بررسی برنامه های مصوب نماز در سال ۱۴۰۳، دستورالعمل جذب و ساماندهی ائمه جماعت در سالجاری، مصوبات مالی ستاد اقامه نماز، تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز نمازخانه بیمارستان ها و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کلید واژه ها: شورای اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی اراک امور فرهنگی مساجد و نمازخانه های دانشگاه


نظر شما :