پروفسور قوام‌زاده الگوی علمی بزرگان و علما است

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۹ کد : ۴۳۴۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۲
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در آئین تجلیل از پروفسور قوام‌زاده، گفت: پروفسور قوام زاده الگوی علمی بزرگان و علما است.
پروفسور قوام‌زاده الگوی علمی بزرگان و علما است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید حمید جمال الدینی افزود: پروفسور قوام زاده گنجینه‌ای علمی است که با اخلاق‌مداری، نیروهای متخصصی را در سراسر کشور تعلیم داده و الگوی علمی بزرگان و علما است. 
وی اظهار داشت: دستاوردهای دولت سیزدهم در سطوح گسترده و در حیطه‌های مختلف به‌ویژه نظام سلامت شایان توجه است، به‌طوریکه در این دولت بیش از شانزده هزار تخت بیمارستانی تجهیز شده و آماده خدمات‌رسانی به مردم است.
دکتر جمال الدینی با اشاره به اینکه تجهیزات به روز پزشکی در تمام سطح کشور و شهرستان ها از جمله تفرش وارد شده اند، ادامه داد: بخش دیگری از توسعه در حوزه‌ منابع انسانی و منابع متخصص است که ۲۵ هزار نیروی متخصص در کل کشور در حال خدمت بوده و دیگر شاهد صف‌های طولانی مردم در مراکز درمانی نیستیم. 
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت گفت: اکنون ۴۰۴۰ پروژه در حال توسعه داریم که ۲۱۰۰ پروژه در طی این سال‌ها تحویل و وارد مدار خدمت‌رسانی به هموطنان شده است. 
دکتر جمال الدینی در پایان با اشاره به شعار سال که همان "افزایش تولید با مشارکت مردم" است، اظهار امیدواری کرد که با افزایش ۲۵ درصدی پذیرش رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی بتوان دستاوردهای جدید و نوینی را با مشارکت مردم در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کسب نمائیم.

کلید واژه ها: پروفسور اردشیر قوام زاده دانشگاه علوم پزشکی اراک شهرستان تفرش شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش بزرگداشت اردشیر قوام زاده


نظر شما :