اردوی راویان پیشرفت در دانشگاه علوم پزشکی اراک

اقشار مختلف جامعه از مراحل پایانی پروژه های حوزه سلامت بازدید خواهند کرد
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۱ کد : ۴۳۴۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳۶
نشست هماهنگی افتتاح و راه اندازی پروژه های بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، فاز سوم آیت اله خوانساری و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاونین توسعه و درمان، روسا و مدیران بیمارستان ها برگزار شد.
اردوی راویان پیشرفت در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست ضمن تاکید بر لزوم توجه به انجام کار تیمی و گروهی در دانشگاه‌ گفت: از همکاری تمامی مجموعه های دانشگاه که در پیشبرد امور مربوط به پروژه ها به صورت شبانه روزی پای کار بودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.
وی ادامه داد: کار نظام سلامت باید حتما همگرایانه و صادقانه باشد و با هم افزایی و وحدت در کنار هم ظرفیت‌های مختلف را در کنار هم قرار دهیم و در جهت پیشرفت مجموعه سلامت استان گام برداریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن بیان لزوم مدیریت برنامه‌ها و اجرای مدبرانه آن ها تصریح کرد: در روز پنجشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه سالجاری در قالب طرح "اردوی راهیان پیشرفت"، با حضور مسئولین استان، ائمه جمعه، امامان جماعت و اصحاب رسانه بازدیدی از روند پیشرفت پروژه های بزرگ دانشگاه خواهیم داشت و مردم را در جریان امور صورت گرفته در طول این مدت قرار خواهیم داد.
وی در پایان از تمام مسئولان دانشگاه خواست تا مانند گذشته با تلاش شبانه روزی در جهت پیشرفت همه جانبه مجموعه سلامت استان از هیچ کوششی دریغ نکنند.


( ۱ )

نظر شما :