حضور دندانپزشکان متخصص دانشکده دندانپزشکی در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۴۷ کد : ۴۳۴۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۳
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی از حضور دندانپزشکان متخصص در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه خبر داد.
حضور دندانپزشکان متخصص دانشکده دندانپزشکی در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر آزاده خزائی زاده، گفت: انواع خدمات دندانپزشکی مرتبط با گروه های جراحی دهان، فک و صورت، دندانپزشکی کودکان، درمان ریشه دندان، دندانپزشکی ترمیمی، بیماری های دهان، فک و صورت و جراحی لثه تحت بیهوشی برای بیماران سیستمیک و خاص در بیمارستان های امیرکبیر و امیرالمومنین(ع) انجام می شود. 
وی ادامه داد: ارائه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی برای کودکان و بزرگسالان نیز در دانشکده انجام می شود و اگر در مواردی نیاز به ارائه خدمت توسط چند متخصص باشد، تماماً در یک جلسه توسط متخصصین انجام پذیر است و دیگر نیاز به  مراجعه متعدد برای بیماران خاص به متخصصان مختلف وجود ندارد. 
دکتر خزائی زاده افزود: دندانپزشکی تحت بیهوشی برای مراجعه کنندگان خاص اعم از کودکان مضطرب و پریشان و مبتلا به اوتیسم، با دندانهای پوسیده، عفونی و دردناک و همچنین بیماران با شرایط خاص نظیر محدودیت باز شدن دهان به علت مشکلات مفصلی، رفلکس شدید، زبان بزرگ انجام می شود. 
رئیس دانشکده دندان پزشکی خاطرنشان ساخت: بیماران دارای معلولیت ویژه و دچار عقب افتادگی ذهنی که توانایی دریافت درمان روتین دندانپزشکی را ندارند؛ می توانند از خدمات این دانشکده توسط کادر مجرب و پزشکان متخصص خدمات خاص خود را دریافت نمایند. 

کلید واژه ها: دانشکده دندانپزشکی دندانپزشکی تحت بیهوشی بیماران خاص دندانپزشکی خدمات دندانپرشکی با بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیمارستان امیرکبیر اراک بیمارستان امیرالمومنین دندانپزشکی کودکان دندانپزشکی کودکان مبتلا به اوتیسم


نظر شما :